Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Osmangazi Belediyesi Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam ve Tedavi Merkezi'nde ameliyat edilen Köpük isimli köpek sağlığına kavuştu.
Eklenme: 2013.01.22 17:20Son Güncellenme: 2013.01.25 09:21
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler