Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazı, 3 kişiyi hastanelik etti. Hastaneye kaldırılan ailenin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Eklenme: 2013.01.15 16:46Son Güncellenme: 2013.01.18 16:49
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler