Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde bir ilkokulda çerez yiyen 4 öğrenci, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Eklenme: 2012.12.11 10:05Son Güncellenme: 2012.12.15 09:48
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler