Bursa'da bir hafta böyle geçti
Bursa'da bir hafta böyle geçti
Merkez Osmangazi ilçesi Bağlarbaşı Mahallesi'ne yapılacak olan hizmet binasının protokolü, Bursa Emniyet Müdürlüğü ve Osmangazi Belediyesi arasında imzalandı.
Eklenme: 2012.11.21 15:51Son Güncellenme: 2012.11.23 09:03
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler