Bozbey'den miting gibi seçim bürosu açılışı
Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in FSM Bulvarı'ndaki seçim bürosunun açılışı mitinge dönüştü. FSM Bulvarı'nda toplanan kalabalığa seslenen Bozbey, seçimlerden yine zaferle çıkacaklarını söyledi.
Eklenme: 2014.01.18 17:31
Son Güncellenme: 2014.01.18 17:45
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.01.18 17:45
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler