Bir zamanlar Türkiye...
Kaldırımda karşılaşıldığında vatandaşlar mutlaka kenara çekilerek, kollarında kırmızı bantlarda "Görevli" yazılı devriyelere yol verirlerdi. Bütün bankaların ve resmî kurumların korunması görevi de bu devriyelerde olup, ikisi binanın içinde dururlarken, diğer ikisi de giriş kapısının iki yanında ayakta nöbet tutarlardı. Olağanüstü hal kaldırılınca, askerler de kışlalarına geri döndüler
Eklenme: 2015.09.29 14:29Son Güncellenme: 2015.09.29 15:55
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler