Bir gözü görmeyen 70 yaşındaki Sema teyze kitap okumaktan ve örgü örmekten vazgeçmiyor
"Bir ayda 20 kitap okuduğum olmuştur"
"Görme engelli olmama rağmen okumaya ve üretmeye devam ediyorum"
Büyük bir zaman ayırdığı örgü hobisine de değinen Kol, sözlerine şöyle devam etti:
"Şapka yapıyorum, sabunluk yapıyorum, şiş işleriyle uğraşıyorum. Tığ işi yapamıyorum, görmediğim için zor oluyor. Geceleri 1 saat kadar uyurum, her saat başı kalkarım. Gece dahi oturup örgü örerim. Bu örgüler köylere maddi karşılık olmadan gönderiliyor. Okumayı da herkese tavsiye ederim. Hem el bakımından hem beyin bakımından çok faydalı bir şey. Eller, bilekler çalışıyor; aynı zamanda bilgi olarak da çok şey öğreniyorsun. İnsanlar beni görünce şaşırıyorlar, 'Görme engelli olduğu halde okumaya, örmeye çalışıyor' diyorlar. Evet, görme engelli olmama rağmen okumaya ve üretmeye devam ediyorum."
Son Güncellenme: 2025.10.30 10:29
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler