'Ben şehit olmaya gidiyorum' demiş

PKK'lı teröristlerin, zırhlı polis aracına roketatar ve uzun namlulu silahlarla düzenlediği saldırıda 15 yıllık polis memuru Hilmi Bardakçı, 1.5 yıldır görev yaptığı ilçe de 2 meslektaşıyla birlikte şehit düştü. Dün gece şehidin Adana'da merkez Yüreğir İlçesi Kazım Karabekir Mahallesi'nde 2 çocuğu ile oturan eşi Havva Bardakçı, acı haberi vermeye gelen polislerle sağlık ekiplerini kapıda görünce, "Hayır söylemeyin. Duymak istemiyorum" diye ağıt yaktı. Sağlık ekiplerinin müdahale ettiği Bardakçı, fenalık geçirdi. Şehidin evinin önünde bugün kurulan çadırda babası İsmet ve ağabeyi İbrahim Bardakçı taziyeleri kabul etti.

Eklenme: 2015.11.11 15:46
Son Güncellenme: 2015.11.11 15:47
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bursa'ya geldiğinizde bu 15 yeri mutlaka görün
Bursa'ya geldiğinizde bu 15 yeri mutlaka görün