Arıcılığa yeni başladı, doğada saf bal üretiyor
Arıcılığa yeni başladı, doğada insan ayağı değmeyen yerde bal üretiyor
Ali Rafet Aytekin, arılarını kışı geçirmeleri için ilçe merkezine getirdiğini ve kış beslemesini de tamamladıklarını belirterek arıların kışlamaya hazır olduğunu söyledi. Yazın yeniden insanlardan uzak, doğal alanlara giderek bal üretmeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.
Eklenme: 2025.10.15 09:48Son Güncellenme: 2025.10.15 09:50
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler