7 yıl sonra 40 metre fışkırdı

Aksaray'da, 2009 yılında gaz ve su çıkışı nedeniyle betonla kapatılan kuyudan, 7 yıl sonra 40 metre yüksekliğe karbondioksit ve su fışkırdı. Merkeze bağlı Yapılcan köyündeki Hakan Yapılcan'a ait tarlada, 2009 yılında gaz ve su çıkışı olan kuyudan, yeniden karbondioksit gazı ve su çıkışı başladı. Kuyudan çıkan karbondioksit ve suyun yüksekliği 40 metreye ulaşırken, tarla sahipleri suyun dağılmasını engellemek için kuyu çevresinde toprakla set oluşturdu.

Eklenme: 2016.04.05 16:28
Son Güncellenme: 2016.04.05 16:29
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Ay-Yıldızlılarımız 24 yıl sonra tarih yazdı:...
Ay-Yıldızlılarımız 24 yıl sonra tarih yazdı:...