60 yıl sonra buluştular
Kuzey Kore ile Güney Kore arasındaki iç savaştan sonra 60 yıldır birbirlerini göremeyen Güney Koreli ve Kuzey Koreli aileler ilk kez bir araya geldi. 80 kadar yaşlı Güney Koreli, Kuzey Kore'de akrabalarıyla buluştu. 60 yıl sonraki görüşmede duygulu anlar yaşandı.
Eklenme: 2014.02.21 09:20Son Güncellenme: 2014.02.21 09:22
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler