1 yıl boyunca şeker yemeyen ailenin değişimi

En azından, şekerin etkileri hakkında bazı rahatsız edici yeni bilgiler duyana kadar ben de öyle düşünmüştüm. Çoğu uzmana göre, şeker pek çok Amerikalı'nın şişman ve hasta olmasının asıl sebebi. Bu konu hakkında daha çok düşündükçe söylenilenler daha mantıklı gelmeye başladı. Yedi Amerikalı'dan biri metabolik bir hastalığa sahip. Üç Amerikalı'dan biri obez. Diyabet oranı hızla artıyor ve kardiyovasküler hastalıklar da Amerika'nın bir numaralı katili olarak biliniyor. Bu teoriye göre, bu hastalıkların hepsi ve dahasının asıl kaynağı bizim beslenme alışkanlıklarımızdaki maddeye yani şekere dayanıyor.

Eklenme: 2015.06.16 10:17
Son Güncellenme: 2015.06.16 10:32
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bursa hakkında duymadığınız 7 şehir efsanesi!
Bursa hakkında duymadığınız 7 şehir efsanesi!