İnsanları akbabalara yediriyorlar!
Tibet'te yaşayan budistlerin cenaze gelenekleri tüyler ürpertiyor.
Budistler ölenleri gömmek, yakmak, hatta bırakın onları bir yana atmak yerine akbabalara yem yapıyorlar.
Eklenme: 2012.10.16 17:18Son Güncellenme: 2012.10.17 11:00
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler