Tek başına ama binlerce kalple 6 Şubat'ı pedallayarak anıyor

İzmir'den yola çıkan gezgin Kayseri'ye ulaştı

İzmir'de yaşayan 47 yaşındaki bisikletli gezgin Orhan Kotluk, 'Asrın Felaketi' olarak nitelendirilen 6 Şubat depremlerine dikkat çekmek amacıyla İzmir'den Kahramanmaraş'a doğru yola çıktı. Yaklaşık 20 yıldır Türkiye'yi bisikletiyle gezen Kotluk, yolculuğunda bin 350 kilometrelik bir parkuru kat edecek. Farkındalık oluşturmak için yola çıkan Kotluk, duraklarından biri olan Kayseri'ye ulaşarak AFAD İl Müdürlüğü'nü ziyaret etti. AFAD İl Müdürü Rıfat Genç ve Birlik Müdürü Hasan Say ile buluşarak yolculuğu hakkında bilgiler aktardı. Kayseri'de yolculuğuna mola veren Kotluk, daha sonra Kahramanmaraş'a gitmek üzere yeniden yola koyuldu.

Eklenme: 2025.10.15 09:35
Son Güncellenme: 2025.10.15 09:38
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Zamanın durduğu yer: 2500 yıllık tarihiyle İ...
Zamanın durduğu yer: 2500 yıllık tarihiyle İ...