Sokağa çıkma yasağı sonrası Nusaybin
Valilik tarafından 1 Ekim'de başlatılan sokağa çıkma yasağının kaldırılmasının ardından vatandaşlar evlerinden dışarı çıkarken, ilçede terör örgütü üyelerinin neden olduğu yıkım görüldü.
Eklenme: 2015.10.06 14:19Son Güncellenme: 2015.10.06 14:30
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler