Çorum'da 14 yıl önce "3 aylık ömrün kaldı" denilen hasta, şimdi yeniden yürümenin sevincini yaşıyor.

Çorum'da 14 yıl önce "3 aylık ömrün kaldı" dediler: Şimdi yeniden yürümenin heyecanını yaşıyor

Çorum'un Sungurlu ilçesinde yaşayan 53 yaşındaki Nalan Erkoç'a, 14 yıl önce servikal kanser teşhisi konuldu. Bir çocuk annesi olan Erkoç, 2011 yılında yakalandığı kanser sebebiyle tedavi görmeye başladı. Tedavi esnasında yapılan yanlış bir uygulama sebebiyle bacaklarındaki sinirlerin zarar görmesi neticesinde 8 sene içerisinde yürüme kabiliyetini kaybeden Erkoç'a gittiği hastanelerde hastalığı sebebiyle yaklaşık 3 aylık ömrünün kaldığı söylendi.

Eklenme: 2025.10.16 09:42
Son Güncellenme: 2025.10.16 09:46
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bankalar yarışta: 400 bin TL'nin aylık getir...
Bankalar yarışta: 400 bin TL'nin aylık getir...