Arıcılığa yeni başladı, doğada saf bal üretiyor

Arıcılığa yeni başladı, doğada insan ayağı değmeyen yerde bal üretiyor

"Yerleşim yerine 12 kilometre mesafede bal üretiyorum"
Arıcılık faaliyetleri hakkında bilgi veren Aytekin, şunları söyledi: "Yozgat Çayıralan ilçesinde arıcılık yapmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiği kadar doğal kendi haline bırakarak, katkılı bir şey vermeden ilaçlarımıza dikkat ederek arıcılık yapmaya çalışıyoruz. Bu yıl maşallah mevsim güzeldi. Beklediğimize yakın balımızı aldık. Geçen sene çok kurak bir mevsim gitmişti. Geçen sene yoktu. Bu sene karşıdaki dağlara götürdük. Yerleşim yerine 12 kilometre. Hiç insan ayağı değmeyen. Orada Allah'a şükür yaptık, balımızı getirdik. Buraya koyduk. Burada kışlayacak inşallah. Balımızdan da tadanlarımız memnun. Kış beslemesini yapıyoruz. Artık kışa hazırlandı. Bu şekilde inşallah yazı bekleyeceğiz. Yazın Cenabı Allah ne gösterir, neyi nasip eder? Tekrar gene böyle insanlardan uzak bir bölgeye götürüp doğal balımızı almaya çalışacağız."

Eklenme: 2025.10.15 09:48
Son Güncellenme: 2025.10.15 09:50
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

APP plakada son nokta koyuldu: Artık bu plak...
APP plakada son nokta koyuldu: Artık bu plak...