Mor yiyecekler kanserden koruyor

Kanseri önler

2010 yılında Porto Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, yaban mersindeki antosiyaninler göğüs kanser hücrelerinin büyümesini önlüyor.

2014 yılında Çin'de yapılan araştırma ise siyah pirinçteki antosiyaninler aynı etkiye sahip olduğunu gösterdi.

North Carolina State Üniversitesi, yaban mersinin prostat kanser tümörlerini durdurduğunu belirtirken Ohio Üniversitesi mor mısırın kolon kanseri için etkili bir yiyecek olduğu söyledi.

Eklenme: 2017.01.03 10:44
Son Güncellenme: 2017.01.03 10:46
Kategori: Yaşam

Öne Çıkan Galeriler

Gençler tarihin izlerini tuvallerine taşıdı
Gençler tarihin izlerini tuvallerine taşıdı