Dünyanın zirvesinde insan trafiği sorunu
Dünyanın zirvesinde insan trafiği sorunu
Edmund Hillary ve Tenzing Norgay, Mayıs 1953'te dünyanın en yüksek noktasına çıkan ilk insanlar olmuştu. Bugün, Everest bir hayli kalabalık! Peki, dünyanın en yüksek dağı nasıl oldu da kalabalıklaştı?
Eklenme: 2013.05.31 15:27Son Güncellenme: 2013.05.31 15:33
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler