Türkiye'nin en güzel transı Bursa'dan çıktı
Bu yıl 5. kez düzenlenen Trans Onur Haftası'nın son gününde BUT Trans Güzellik Yarışması düzenlendi...
Oylama sonucunda yarışmanın birincisi, Bursa'dan katılan Yankı Bayramoğlu oldu. Bayramoğlu birinciliği gözyaşları içinde kutladı.
Eklenme: 2014.07.02 11:11Son Güncellenme: 2014.07.02 11:13
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler