Trambüsün kadın sürücüleri yolları aşındırıyor
Türkiye'de uzun bir aradan sonra ilk kez Malatya'da kullanılmaya başlanan trambüslerde sürücü olarak görev yapan ve her gün 144 kilometre yol kat ederek aile bütçesine katkı sağlayan 2 kadın, düzenli çalışmaları ve dikkatli sürüşleriyle kent ulaşımına renk katıyor. Trambüs sürücülerinden iki çocuk annesi Sevil Bayer (fotoğraftaki) açıklamalarda bulundu.
Eklenme: 2015.10.14 12:26Son Güncellenme: 2015.10.14 12:28
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler