Suriye plakalı otomobilde bomba alarmı
Siirt'te, kaza yaptıktan sonra sürücüsü tarafından terk edilen otomobil, bomba yüklü olduğu şüphesiyle fünyeyle patlatıldı.
Sürücüsü öğrenilemeyen Suriye plakalı otomobil, Siirt-Batman karayolu Eruh kavşağı mevkisinde yolun kenarına devrildi. Kazanın ardından 3 kişinin otomobilden çıkarak hızla uzaklaştığını gören vatandaşlar, durumu polise bildirdi.
Eklenme: 2015.08.25 09:02Son Güncellenme: 2015.08.25 09:04
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler