Niğde'de "Bir Tır Dolusu Mutluluk"
Niğde'de "Bir Tır Dolusu Mutluluk"
Program kapsamında Orman İl Müdürlüğü tarafından temin edilen fidanlar, çocuklara dağıtıldı. Etkinliğin alan koordinatörü Gülyeter Yaşar, 2 Mayıs'ta Ankara'da düzenlenen şenlikle yola çıktıklarını belirterek, "İlk olarak bir tır dolusu mutluluğumuzu 10 deprem ilimize ulaştırdık. Bugün ise 57. durağımız olan Niğde'deyiz. Burada çok güzel bir etkinlik gerçekleştiriyoruz. Akşam 17.00'ye kadar çocuklarla birlikte olacağız" dedi.
Eklenme: 2025.11.05 14:14Son Güncellenme: 2025.11.05 14:15
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler