Kayıp balıkçıyı bulmak için arama çalışmaları devam ediyor
Kayıp balıkçıyı arama çalışmaları sürüyor
"Cihazın bölgeye ulaştırılmasını istiyoruz"
Ekiplerin mevcut cihazlarla belirli bir derinliğe kadar görüntüleme yapabildiğini öğrenen Başkan Genç, arama çalışmalarının daha verimli yürütülebilmesi için Trabzon Valisi Aziz Yıldırım'la telefonla görüştü. Başkan Genç, "Ekiplerimiz yoğun şekilde sahada. Belli bir derinliğin altında mevcut cihazlarla net görüntü alınamıyor. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'nda piksel kalitesi çok daha yüksek, gelişmiş görüntüleme cihazları bulunduğunu öğrendik. Bu cihazın Gölcük'te olduğunu söylüyorlar. İmkan varsa bu cihazın bölgeye ulaştırılmasını istiyoruz. Hedefimiz ailemizin bekleyişine bir nebze de olsa umut ve destek olabilmek. Tüm kurumlarımızla koordineli şekilde çalışıyoruz, kimsenin umudunu yitirmemesi için gayret gösteriyoruz" dedi.
Son Güncellenme: 2025.10.22 14:07
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler