İpekböceği raylara indi

Büyükşehir Belediyesi'nin yüzde 100 yerli üretimle hayata geçirdiği İpekböceği, kozasından çıkıp raylara indi. Heykel - Garaj T1 Hattı arasında çalışmaya başlayacak olan İpekböceği, Kent Meydanı'nda görücüye çıktı. Böylece tramvay seferleri 2 ay sonra sefere başlayacak.