İpekböceği raylara indi
Büyükşehir Belediyesi'nin yüzde 100 yerli üretimle hayata geçirdiği İpekböceği, kozasından çıkıp raylara indi. Heykel - Garaj T1 Hattı arasında çalışmaya başlayacak olan İpekböceği, Kent Meydanı'nda görücüye çıktı. Böylece tramvay seferleri 2 ay sonra sefere başlayacak.
Eklenme: 2013.05.16 10:59
Son Güncellenme: 2013.05.16 11:05
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2013.05.16 11:05
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler