İbrahim Bodura veda
Erdoğan, "Öncelikle bende İbrahim Ağabeyimize Allah'tan rahmet diliyorum" diyerek şunları kaydetti:
"Bende İbrahim Ağabeyimizi İmam Hatip okulunda okuduğum yıllardan tanıyorum. O günden, bugüne tanıdığım, görüştüğümüz, seviştiğimiz bir ağabeyimizdi. Yerliydi, milliydi ve sürekli olarak bunun heyecanını, bunun aşkını duyan bir insandı. İthal mali değildi."
Son Güncellenme: 2016.05.24 16:02
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler