Hız koridoruna giren yandı!

Büyükşehir Belediyesi'nin kurduğu sistem uygulamaya alındı, hız ölçümlerine başladı. Ancak sistemin kullanılması, emniyet müdürlüğüyle koordineli yürütüleceği için, protokol imzalanacağı öğrenildi. Önümüzdeki günlerde protokolün imzalanmasından sonra, bir merkezin kurulacağı, burada belediye ve polisin ortak çalışma yürüteceği, sistemi ihlal edenlere yönelik cezai işlemlerin de buradan yürütüleceği açıklandı.

Eklenme: 2016.03.29 13:21
Son Güncellenme: 2016.03.29 13:24
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

En iyi ikinci el benzinli araçlar: İşte sana...
En iyi ikinci el benzinli araçlar: İşte sana...