COVID-19'un yeni bir etkisi daha ortaya çıktı

Japonya'da koronavirüs tedavisi gören 77 yaşındaki bir hastanın yaşadığı semptom doktorları endişelendirdi. Doktorlar, bu semptomun koronavirüs tedavisi gören diğer insanlarda da ortaya çıkabileceğini belirtiyor.

Japonya'da koronavirüs tedavisi gören 77 yaşındaki bir hastanın yaşadığı semptom doktorları endişelendirdi. Doktorlar, bu semptomun koronavirüs tedavisi gören diğer insanlarda da ortaya çıkabileceğini belirtiyor.
Koronavirüsün yeni etkileri ortaya çıkmaya devam ediyor. Japonya'da koronavirüs tedavisinin tamamlanmasının ardından evine giden ve yaklaşık 2 hafta sonra makat bölgesinde huzursuzluk yaşamaya başlayan bir kişi, koltuğa oturamaz hale geldi. Sürekli bir rahatsızlık hisseden şahıs, tuvalete gitmesine rağmen yaşadığı durumdan kurtulamadı.

Eklenme: 2021.10.01 14:26
Son Güncellenme: 2021.10.01 15:20
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bursa'da asırlık mezar taşları! Her biri tar...
Bursa'da asırlık mezar taşları! Her biri tar...