Bu ambulansta "balıklar" yaşıyor
Elazığ'da atıl durumda bulunan ve eritilmek üzere Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumuna gönderilecekken özel bir tasarımla bir yıl önce akvaryuma dönüştürülen ambulans, Elazığ Bilim Merkezinde sergileniyor. Ambulans akvaryum, görenlerin ilgisini çekiyor.
Eklenme: 2015.10.15 13:49Son Güncellenme: 2015.10.15 13:49
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler