PKK'lı teröristler hastane yolunda bomba patlattı
ŞIRNAK'ın Silopi İlçesi'nde PKK'lı teröristler Devlet Hastanesi'ne giden tek ana yol olan Hastanesi Caddesi'ni, menfeze yerleştirdiği bombayı patlatarak tahrip etti.
Şiddetli patlamada caddede parke taşlar yerinden fırlar ve çukur oluşurken, yakındaki ev ve işyerlerinin camları kırıldı.
Son Güncellenme: 2015.10.02 14:24
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler