Bursalı müzisyene Zabıta'dan önce ceza sonra dayak
BURSA'da, konservatuar öğrencisi 23 yaşındaki Abdulkerim Sağlamsoy, akordiyon ile sokakta müzik yaparken yanına sivil kıyafetle gelen zabıta memurlarının kendisini dövdüğünü öne sürerek Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulundu.
Eklenme: 2014.06.23 10:04
Son Güncellenme: 2014.06.23 10:05
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.06.23 10:05
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler