Bursa'nın güvenliğine güç katacak teslimat gerçekleşti!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın katılımı ile geçtiğimiz hafta yapılan törenle Emniyet ile Jandarma teşkilatına 9 bin 200 araç verilmişti. Bu araçlarda 119 tanesi Bursa'da Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma Komutanlığı'na tahsis edilirken bugün yapılan teslim töreni ile araçlar envantere dahil edildi.