Bursa'nın güvenliğine güç katacak teslimat gerçekleşti!
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın katılımı ile geçtiğimiz hafta yapılan törenle Emniyet ile Jandarma teşkilatına 9 bin 200 araç verilmişti. Bu araçlarda 119 tanesi Bursa'da Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma Komutanlığı'na tahsis edilirken bugün yapılan teslim töreni ile araçlar envantere dahil edildi.
Bursa'nın huzur ve güvenliğinin temini kapsamında yürütülen çalışmaların daha etkin, hızlı ve yüksek kapasiteyle sürdürülmesine katkı sağlayacak yeni hizmet araçları burada yapılan teslim töreni ile Emniyet ve Jandarmanınn envanterine dahil edildi.
Son Güncellenme: 2025.12.05 18:02
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler