Bursa'da bugün neler oldu? 20 Eylül 2013
7-8 Eylül tarihlerinde Mersin'de gerçekleştirilen Atletizm Süper Lig yükselme müsabakalarına katılan Osmangazi Belediyespor Kulübü Bayan Atletizm Takımı, iki gün süren müsabakaların sonunda Süper Lig'e yükseldi.
Eklenme: 2013.09.20 08:39Son Güncellenme: 2013.09.20 16:17
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler