Başkan Bozbey mazbatayı aldı
30 Mart yerel seçimlerde yüzde 55 oy alan Mustafa Bozbey, başkanlık koltuğuna dördüncü kez oturdu. Başkan Bozbey ve Nilüfer Belediye Meclis Üyeleri, mazbatasını Nazım Hikmet Kültürevi'nde aldı.
Eklenme: 2014.04.04 15:49
Son Güncellenme: 2014.04.04 15:50
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.04.04 15:50
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler