Başbakanlık logosu yeniden tasarlandı
Başbakanlık logosu, yeniden tasarlanarak Çankaya Köşkü'ne asıldı.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, yeni tasarlanan altın rengindeki logonun ortasında daha önce olduğu gibi Türk bayrağı yer aldı.
Eklenme: 2015.08.05 11:46Son Güncellenme: 2015.08.05 12:07
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler