Bakan Çelik'ten Bodrum'da görkemli açılış
MUĞLA'nın Bodrum İlçesi'nde yaklaşık 100 milyon dolar harcanarak yapılan turistik tesisin açılışını Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik yaptı. Bakan Çelik, "Türkiye birbirinden güzel ve değerli yatırımlar kazanıyor. Bu tesisleri turizme kazandıranlara teşekkür ediyorum" dedi.
Eklenme: 2013.06.03 12:32
Son Güncellenme: 2013.06.03 12:32
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2013.06.03 12:32
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler