Ahıska Türklerinde 'vatandaşlık' sevinci

Kalabalıktakiler, "Türkiyem" şarkısı eşliğinde Türk bayrağı sallayıp "Yaşasın Türkiye" sloganı attılar.

Ahıska Türklerinden Fikriye Etemoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, müjdeli haberi uzun zamandır beklediklerini ifade ederek, "Allah razı olsun. Zaten biz Türküz. Devletimiz sağ olsun, bize Türkiye Cumhuriyeti kimliği veriyorlar. Duyduğumuzda çok sevindik. Vatandaşlık alıyoruz, biz de Türkiye'nin insanları oluyoruz. Bu haberi 6 aydır bekliyorduk. Herkes sağ olsun." dedi.

Eklenme: 2016.07.13 08:45
Son Güncellenme: 2016.07.13 08:47
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

KIRCAALİSİAD iftarında yoğun katılım! Birlik...
KIRCAALİSİAD iftarında yoğun katılım! Birlik...