Adile Naşit: ''Çok güzel olmak isterdim ama...''

-Adile Hanım yıllardır vazgeçmediğiniz oyunculuk tutkusu nasıl bir tutkudur?
Ben başka hiçbir şey görmedim ki. Tiyatroda doğduk Selim'le ikimiz. Kulislerde, tiyatronun ta içinde büyüdük. Babamızdan gelen bir tutku tiyatroculuk. Ayrıca çok sevdiğim bir iş.

-Hiç canınız sıkılıp da bu sahnelerden kurtulayım, evimin bir köşesinde yün öreyim diye aklınızdan geçmiyor mu?

Hayır, 'geçmiyor' diyebilirim. En çok yorulduğum, bunaldığım zamanlarda evimin bir köşesinde oturayım diye kafamdan geçiririm. Ama öylesine çabuk geçer ki bu duygu, hemen sahneyi özleyiveririm.

Eklenme: 2015.10.23 20:40
Son Güncellenme: 2015.10.23 20:47
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Her gün geçiyorsunuz ama isminin nedenini bi...
Her gün geçiyorsunuz ama isminin nedenini bi...