70 yıl önce bugün ilk atom bombası patladı
Bugün 6 Ağustos 2015. Bundan 70 yıl önce bugün, ilk atom bombası Japonya'nın Hiroşima kentine düştü.
Felaketin yıldönümünde Japonlar yaşamını yitirenleri anmak için bir kez daha Hiroşima'da. (Japonya Başbakanı Shinzo Abe)
Eklenme: 2015.08.06 09:10Son Güncellenme: 2015.08.06 09:13
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler