3 yıl sonra ilk Adım: telefon bağımlısı genç saatler süren çabayla hayata döndürüldü

Evden çıkmayan telefon bağımlısı genç, saatler süren diyalogla ikna edilerek 3 yıl sonra duş aldırıldı ve tıraş ettirildi

Yaşamak için gerekli ihtiyaçlarını gideren genç adam ne duş alıyor ne de tırnaklarını kesmek gibi özel gereksinimlerini yerini getiriyordu. Barış'ın yaşadıklarının Türkiye'nin gündemine oturması üzerine Hatay Valisi Mustafa Masatlı'nın talimatıyla ekipler harekete geçti. Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ekipleri, Barış'ı yeni bir yaşama başlamaya yönelik ilk adımı atması için ikna ettiler. Saatler süren görüşmenin ardından Barış, Engelli Yaşam Merkezi'ne getirilerek önce tıraş edildi ve sonra da banyo yaptırıldı.

Eklenme: 2025.10.17 09:41
Son Güncellenme: 2025.10.17 09:45
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Bursa'da gitmeniz gereken 12 açık hava pikni...
Bursa'da gitmeniz gereken 12 açık hava pikni...