3 yıl sonra ilk Adım: telefon bağımlısı genç saatler süren çabayla hayata döndürüldü

Evden çıkmayan telefon bağımlısı genç, saatler süren diyalogla ikna edilerek 3 yıl sonra duş aldırıldı ve tıraş ettirildi

Kahramanmaraş merkezli depremlerde evini kaybeden 50 yaşındaki anne Semra Özbay ve 23 yaşındaki oğlu Barış Özbay, yaşadıkları depremin ardından Defne ilçesinde hayata birlikte tutundular. Depremde hem evlerini hem yakınlarını kaybeden aile, üç yıldır zorlu bir süreçle mücadele ediyor. Depremin ardından yaşama hevesini kaybeden ve okuduğu üniversiteyi yarıda bırakarak sürekli bilgisayar ve cep telefonuyla oynamaya başlayan Barış Özbay, sanal dünyaya bağımlı hale geldi.

Eklenme: 2025.10.17 09:41
Son Güncellenme: 2025.10.17 09:45
Kategori: Haber

Öne Çıkan Galeriler

Emeklilerin gözü bu takvimde: Bayram ikramiy...
Emeklilerin gözü bu takvimde: Bayram ikramiy...