10 gün boyunca ormanda yaşadı
Bursa'da ilaçlarını kullanmayınca rahatsızlanıp evinden kaybolan 33 yaşındaki genç, 10 gün boyunca ormanda aç susuz bir şekilde yaşadı. Ali Ersin, Başbakanlık AFAD ekipleri ve köylüler tarafından evinden tam 20 kilometre mesafe uzaklıkta ilgisiz bir köyün ormanında yarı çıplak halde bulundu.
Eklenme: 2014.06.24 09:58
Son Güncellenme: 2014.06.24 09:58
Kategori: Haber
Son Güncellenme: 2014.06.24 09:58
Kategori: Haber
Öne Çıkan Galeriler